đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the Worlds Most Admired Service Organizations
ISBN9780071590730
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareLeonard Berry
PubliceringsÄr2008-06-01
FörlagMcGraw-Hill Education
Antal sidor312
SprÄkEngelska

Inbunden (Hardback) ‱ 2008-06-01

Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the Worlds Most Admired Service Organizations

av Leonard Berry

  • ISBN: 9780071590730
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • PubliceringsĂ„r: 2008-06-01
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Antal sidor: 312
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the Worlds Most Admired Service Organizations

Boken Management Lessons from Mayo Clinic: Inside One of the Worlds Most Admired Service Organizations slÀpptes Är 2008 och Àr skriven av Leonard Berry.

Den bestÄr av 312 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget McGraw-Hill Education.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Management Lessons from Mayo Clinic reveals for the first time how this complex service organization fosters a culture that exceeds customer expectations and earns deep loyalty from both customers and employees. Service business authority Leonard Berry and Mayo Clinic marketing administrator Kent Seltman explain how the Clinic implements and maintains its strategy, adheres to its management system, executes its care model, and embraces new knowledge - invaluable lessons for managers and service providers of all industries.Drs. Berry and Seltman had the rare opportunity to study Mayo Clinic's service culture and systems from the inside by conducting personal interviews with leaders, clinicians, staff, and patients, as well as observing hundreds of clinician-patient interactions. The result is a book about how the Clinic's business concept produces stellar clinical results, organizational efficiency, and interpersonal service.By examining the operating principles that guide every management decision at this legendary healthcare institution, the authorsDemonstrate how a great service brand evolves from the core values that nourish and protect itExtrapolate instructive business lessons that apply outside healthcareIllustrate the benefits of pooling talent and encouraging teamworkRelate historical events and perspectives to the present-day Mayo ClinicShare inspiring stories from staff and patientsAn innovative analysis of this exemplary institution, Management Lessons from Mayo Clinic presents a proven prescription for creating sustainable service excellence in any organization.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..