🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Learn SpriteBuilder for iOS Game Development
ISBN9781484202630
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareSteffen Itterheim
Publiceringsår2014-11-22
FörlagSpringer Nature
Antal sidor456
SpråkEngelska

Häftad • 2014-11-22

Learn SpriteBuilder for iOS Game Development

av Steffen Itterheim

  • ISBN: 9781484202630
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2014-11-22
  • Förlag: Springer Nature
  • Antal sidor: 456
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Learn SpriteBuilder for iOS Game Development

Boken Learn SpriteBuilder for iOS Game Development släpptes år 2014 och är skriven av Steffen Itterheim.

Den består av 456 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Springer Nature.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

SpriteBuilder is the fun and versatile game development environment that is a natural successor to Cocos2D, Cocos3D, and Chipmunk2D. In Learn SpriteBuilder for iOS Game Development, experienced game developer and author Steffen Itterheim shows you how to get the most out of SpriteBuilder to create a full-featured 2D action game that you can use as a basis for your own games. You'll learn SpriteBuilder best practices, how to incorporate SpriteBuilder into your game development workflow, and how to use the various features of SpriteBuilder, including game physics, scrolling, menus, and playing audio assets. You'll learn everything from the basics to advanced topics like visual effects, soft-body physics, rendering textured polygons and porting to Android. You'll be using both SpriteBuilder and the latest version of Cocos2D, version 3. If you have a bit of iOS development experience and you want to learn to create imaginative 2D games, Learn SpriteBuilder for iOS Game Development is exactly the book you need.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..