Information för marknadsföringsbeslut
Bevaka denna bok

Information för marknadsföringsbeslut

Av: Per Lekvall, Clas Wahlbin, Per Frankelius

ISBN: 9789186460853

Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är:

- informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen

- källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer

- helhet och delar i en marknadsundersökning

- planering och genomförande av marknadsundersökningar

- kvalitetssäkring av marknadsundersökningar

Från och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.

Så här fungerar BegagnadeSkolböcker.se

Kontakta annonsören

Fyll i formuläret till annonsören genom att klicka på annonsen ovan

Kom överens om frakt

Skriv dina funderingar, men framförallt fråga om frakt. Du får svar direkt till din epost!

Betala vid affär

När allt känns bra, och du mottagit din beställning- så kommer ni överens om betalning.