Public Relations
ISBN9781412930475
FormatInbunden
FörfattareJacquie L'Etang
FörlagSAGE Publications Ltd
Antal sidor304
SpråkEngelska

Inbunden

Public Relations

av Jacquie L'Etang

  • ISBN: 9781412930475
  • Format: Inbunden
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Antal sidor: 304
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Linda V
    209 kr

    Bra skick

Om Public Relations

Boken Public Relations är skriven av Jacquie L'Etang.

Den består av 304 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.

Köp Public Relations begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

"An excellent text for encouraging students to think critically about key public relations issues. Not only does it help students to develop a deeper appreciation of public relations, it also helps them to develop valuable learning skills."- Amanda Coady, The Hague University"A typically excellent piece of work from Jacquie L'Etang. Critical of every basic concept and provocative to all students. Ideal for second and final year undergraduates, plus MA students."- Chris Rushton, Sunderland University"Extending beyond the usual bounds of insularity, this text is designed to encourage critical thought in students and improve practice in workplaces. A refreshing read that is consistently inventive enough to attain both aims."- David McKie, Waikato Management School"At long last fills a void in the landscape of text books on public relations theory and practice... it develops critical thinking skills while exposing interdisciplinary approaches and providing a very solid foundation for lively debate and further study- Julia Jahansoozi, University of Central LancashireThis book introduces students to the key concepts in Public Relations, with 12 chapters providing clear and careful explanations of concepts such as:ReputationRiskImpression managementCelebrityEthicsPersuasion and propagandaEmotional and spiritual dimensions of managementPromotional culture and globalizationDrawing on a wide range of interdisciplinary sources, Jacquie L'Etang also encourages students to think critically about public relations as an occupation. Student exercises, 'critical reflections', vignettes and 'discipline boxes' help students to widen their intellectual perspective on the subject, and to really engage the thinking that has shaped both the discipline and practice of public relations.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr