MARKNADSFORING
Bevaka denna bok

MARKNADSFORING

Av: PHILIP. PARMENT KOTLER (ANDERS. ARMSTRONG, GARY.)

ISBN: 9781292211138

Marknadsföring är en utmärkt introduktion till marknadsföringsområdet för studenter och praktiker. Den bygger på Kotler och Armstrongs internationellt erkända marknadsföringssynsätt.\\nI boken beskrivs och diskuteras modeller som används för att utveckla effektiva marknadsföringsstrategier som är väl anpassade efter dagens marknader. Genomgående används case och exempel för att beskriva hur företag men också andra organisationer hanterar de utmaningar som dagens marknadsmiljö innebär.\\nBoken har en global räckvidd och baseras på internationell forskning men med en stor andel exempel från svenska företag och svenska marknader.\\nBokens huvudfokus ligger på viktiga marknadsföringsbeslut där marknadsförare försöker balansera organisationens mål.

Så här fungerar BegagnadeSkolböcker.se

Kontakta annonsören

Fyll i formuläret till annonsören genom att klicka på annonsen ovan

Kom överens om frakt

Skriv dina funderingar, men framförallt fråga om frakt. Du får svar direkt till din epost!

Betala vid affär

När allt känns bra, och du mottagit din beställning- så kommer ni överens om betalning.