Essential guide to marketing planning
ISBN9780273725763
Upplaga2
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareMarian Burk Wood
Publiceringsår2017-02-20
FörlagPearson
Antal sidor328
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2017-02-20

Essential guide to marketing planning

av Marian Burk Wood

  • ISBN: 9780273725763
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2017-02-20
  • Förlag: Pearson
  • Antal sidor: 328
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Andreas A
    109 kr

    Ny

Om Essential guide to marketing planning

Boken Essential guide to marketing planning släpptes år 2017 och är skriven av Marian Burk Wood.

Den består av 328 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson.

Köp Essential guide to marketing planning begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 109 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Careful, creative planning is essential in todays global marketplace, where customers needs and behaviours are constantly changing, economic circumstances are unpredictable, competitive pressure is intense and every day brings new technological advances. This book is your essential guide for learning how to prepare a thoughtful, comprehensive marketing plan to achieve financial, marketing and strategic objectives. Use this 4th edition to gain insights from the experiences of marketers worldwide and apply your knowledge to develop a marketing plan of your own. Chapters guide you through researching your market, analysing your competitive situation, objectives setting and deciding on marketing strategies to develop a creative, effective marketing plan for any product. Fully updated with the newest developments in digital, social media and mobile marketing, balancing use of Big Data with security and privacy, trends such as pop up retailing and ad blocking, strategies for competitive advantage and incorporating measurements into your marketing planning this practical guide is friendly and approachable.  

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 109 kr