Foundations of Marketing
Bevaka denna bok

Foundations of Marketing

Av: David Jobber, John Fahy

ISBN: 9780077125608

The bestselling "Foundations of Marketing" by David Jobber and John Fahy is back in a contemporary and engaging third edition. It offers comprehensive coverage of the essentials of marketing in a concise and student-friendly format, firmly rooting theory in real marketing practice. With its wealth of captivating examples, concise 12-chapter structure, and characteristic accessible style, it remains the ideal text for students on introductory marketing courses. What's new: coverage of the latest developments in marketing practice, such as experiential marketing, neuro marketing, multi-channel marketing and buzz marketing; brand new end-of-chapter cases including YouTube, Innocent Drinks, Sony Playstation, Nike and Oasis clothing; new Ethical Debate boxes stimulate student discussions about socially responsible practice; new Technology Focus boxes examine the growing impact of digital technologies on marketing.



3rd Revised edition edition (March 1, 2009)

Jämför alltid när du köper kursböcker

Ej tillgänglig på CDON

Ej tillgänglig på AdLibris

Ej tillgänglig på Bokus

Ej tillgänglig på BookOutlet.se

Begagnad från 200krBegagnad på BegagnadesSkolböcker.se

Så här fungerar BegagnadeSkolböcker.se

Kontakta annonsören

Fyll i formuläret till annonsören genom att klicka på annonsen ovan

Kom överens om frakt

Skriv dina funderingar, men framförallt fråga om frakt. Du får svar direkt till din epost!

Betala vid affär

När allt känns bra, och du mottagit din beställning- så kommer ni överens om betalning.