The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
ISBN9780071548335
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareJoseph Michelli
Publiceringsår2008-07-01
FörlagMcGraw-Hill Education
Antal sidor304
SpråkEngelska

Inbunden (Hardback) • 2008-07-01

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

av Joseph Michelli

  • ISBN: 9780071548335
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Publiceringsår: 2008-07-01
  • Förlag: McGraw-Hill Education
  • Antal sidor: 304
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company

Boken The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company släpptes år 2008 och är skriven av Joseph Michelli.

Den består av 304 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget McGraw-Hill Education.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Discover the secrets of world-class leadership!When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed.The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as:Understanding the ever-evolving needs of customersEmpowering employees by treating them with the utmost respectAnticipating customers' unexpressed needs and concernsDeveloping and conducting an unsurpassed training regimenSharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them.The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok