Tourism Management
Bevaka denna bok

Tourism Management

Av: Arch G. Woodside, Drew Martin

ISBN: 1845933230

Planning and implementing successful tourism programmes requires in depth predictions of tourist behaviour. However, the actions of tourists are not always based upon conscious thinking and decision-making and therefore more realistic and practical management strategies are needed. Tourism Management provides an in-depth coverage of sense making, planning, implementing, evaluating and administering tourism marketing and management programmes. Recent advances in tourism theory and research on causal history and ecological systems are used to discuss how leisure and tourism occurs. This book offers useful descriptions, tools, and examples of tourism management decision-making.

Jämför alltid när du köper kursböcker

Ny 1829kr

Köp ny på Bokus

Ny 1182kr

Köp ny på AdLibris

Ej tillgänglig på CDON

Ej tillgänglig på BookOutlet.se

Köp Tourism Management Begagnad

Denna bok finns inte att köpa begagnad

Så här fungerar BegagnadeSkolböcker.se

Kontakta annonsören

Fyll i formuläret till annonsören genom att klicka på annonsen ovan

Kom överens om frakt

Skriv dina funderingar, men framförallt fråga om frakt. Du får svar direkt till din epost!

Betala vid affär

När allt känns bra, och du mottagit din beställning- så kommer ni överens om betalning.