🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
It
ISBN9781405144063
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareW Timothy Coombs, Sherry J Holladay, Frances Reynolds
Publiceringsår2006-12-31
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor152
SpråkEngelska

Häftad • 2006-12-31

It's Not Just PR

av W Timothy Coombs, Sherry J Holladay och Frances Reynolds

  • ISBN: 9781405144063
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2006-12-31
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 152
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om It's Not Just PR

Boken It's Not Just PR släpptes år 2006 och är skriven av W Timothy Coombs, Sherry J Holladay och Frances Reynolds.

Den består av 152 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Public relations shapes and spins our news, influencing society's values, knowledge, and perceptions. Despite this, it often goes unnoticed. It's Not Just "PR" takes a balanced approach in assessing its impact, drawing on a diverse range of contemporary examples from global corporations through to the power of PR in the non-profit sector. * Investigates a broad range of examples, from Coca-Cola and corporate pharmaceutical companies, to the non-profit sector and reform labour practices in Latin America * Charts new territory by focusing on the effects and influence of public relations, both intended and unintended, in a discipline that has all too often concentrated on skills with little or no reflection on societal impact * Helps reveal why public relations is useful to society and how it has developed a negative public reputation * Includes practical debate about power issues in public relations theory and practice * Winner of the 2007 PRIDE award given by the PR Division of the National Communication Association

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..