đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
It
ISBN9781405144056
Upplaga1
FormatInbunden
FörfattareW Timothy Coombs, Sherry J Holladay, Frances Reynolds
PubliceringsÄr2006-12-31
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor152
SprÄkEngelska

Inbunden ‱ 2006-12-31

It's Not Just PR

av W Timothy Coombs, Sherry J Holladay och Frances Reynolds

  • ISBN: 9781405144056
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden
  • PubliceringsĂ„r: 2006-12-31
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 152
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om It's Not Just PR

Boken It's Not Just PR slÀpptes Är 2006 och Àr skriven av W Timothy Coombs, Sherry J Holladay och Frances Reynolds.

Den bestÄr av 152 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

Public relations shapes and spins our news, influencing society's values, knowledge, and perceptions. Despite this, it often goes unnoticed. It's Not Just "PR" takes a balanced approach in assessing its impact, drawing on a diverse range of contemporary examples from global corporations through to the power of PR in the non-profit sector. * Investigates a broad range of examples, from Coca-Cola and corporate pharmaceutical companies, to the non-profit sector and reform labour practices in Latin America * Charts new territory by focusing on the effects and influence of public relations, both intended and unintended, in a discipline that has all too often concentrated on skills with little or no reflection on societal impact * Helps reveal why public relations is useful to society and how it has developed a negative public reputation * Includes practical debate about power issues in public relations theory and practice * Winner of the 2007 PRIDE award given by the PR Division of the National Communication Association

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..