đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
International Public Relations
ISBN9781412914154
FormatPocket/Paperback
FörfattarePatricia A Curtin
PubliceringsÄr2007-03-01
FörlagSAGE Publications, Inc
Antal sidor320
SprÄkEngelska

Pocket/Paperback ‱ 2007-03-01

International Public Relations

av Patricia A Curtin

  • ISBN: 9781412914154
  • Format: Pocket/Paperback
  • PubliceringsĂ„r: 2007-03-01
  • Förlag: SAGE Publications, Inc
  • Antal sidor: 320
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om International Public Relations

Boken International Public Relations slÀpptes Är 2007 och Àr skriven av Patricia A Curtin.

Den bestÄr av 320 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget SAGE Publications, Inc.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

International Public Relations: Negotiating Culture, Identity, and Power offers an innovative critical approach to international public relations theory and practice. The book presents the cultural-economic model of international public relations practice, a model that describes and explains public relations techniques and practices in a variety of regulatory, political, and cultural climates. Going beyond the Western, democratic, corporate perspective, the book critically examines the global diversity of public relations practice in such areas as travel and tourism, sports and international goodwill, non-profits, trade associations, and government national-building and branding efforts. The book questions existing public relations theory by illustrating how public relations is often practiced in countries significantly different from those in the West. International Public Relations: Negotiating Cutlure, Identity, and Power provides a theoretical and practical foundation for public relations researchers and scholars that accounts for cultural differences and the challenges of public relations practice in an era of increasing global interdependence and interconnectedness.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..