đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Inbound PR
ISBN9781119462217
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareIliyana Stareva
PubliceringsÄr2018-05-29
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor192
SprÄkEngelska

Inbunden (Hardback) ‱ 2018-05-29

Inbound PR

av Iliyana Stareva

  • ISBN: 9781119462217
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • PubliceringsĂ„r: 2018-05-29
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 192
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Bevaka denna bok

FÄ ett meddelande nÀr denna bok sÀljes begagnad igen.

Om Inbound PR

Boken Inbound PR slÀpptes Är 2018 och Àr skriven av Iliyana Stareva.

Den bestÄr av 192 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

The digital era's new consumer demands a new approach to PRInbound PR is the handbook that can transform your agency's business. Today's customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel "marketed to;" we want to make our own choices based on our own research and experiences online. When problems arise, we demand answers on social media, directly engaging the company in front of a global audience. We are the most empowered, sophisticated customer base in the history of PR, and PR professionals must draw upon an enormous breadth of skills and techniques to serve their clients' interests. Unfortunately, those efforts are becoming increasingly ephemeral and difficult to track using traditional metrics. This book merges content and measurement to give today's PR agencies a new way to build brands, evaluate performance and track ROI.The ability to reach the new consumer, build the relationship, and quantify the ROI of PR services allows you to develop an inbound business and the internal capabilities to meet and exceed the needs of the most demanding client. In this digital age of constant contact and worldwide platforms, it's the only way to sustainably grow your business and expand your reach while bolstering your effectiveness on any platform. This book shows you what you need to know, and gives you a clear framework for putting numbers to reputation.Build brand awareness without "marketing to" the audienceGenerate more, higher-quality customer or media leadsClose the deal and nurture the customer or media relationshipTrack the ROI of each stage in the processContent is the name of the game now, and PR agencies must be able to prove their worth or risk being swept under with obsolete methods. Inbound PR provides critical guidance for PR growth in the digital era, complete with a practical framework for stimulating that growth.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..