đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Geographies of communication. The spatial turn in media studies
ISBN9789189471368
FormatKartonnage
FörfattareAndre Jansson, Jesper Falkheimer
PubliceringsÄr2006-09-15
FörlagNordicom
Antal sidor309
SprÄkSvenska

Kartonnage ‱ 2006-09-15

Geographies of communication. The spatial turn in media studies

av Andre Jansson och Jesper Falkheimer

  • ISBN: 9789189471368
  • Format: Kartonnage
  • PubliceringsĂ„r: 2006-09-15
  • Förlag: Nordicom
  • Antal sidor: 309
  • SprĂ„k: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Eller begagnad frÄn 1 sÀljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Elin A
    259 kr

    Ny

Om Geographies of communication. The spatial turn in media studies

Boken Geographies of communication. The spatial turn in media studies slÀpptes Är 2006 och Àr skriven av Andre Jansson och Jesper Falkheimer.

Den bestÄr av 309 sidor och Àr skriven pÄ svenska. Boken Àr utgiven av förlaget Nordicom.

Köp Geographies of communication. The spatial turn in media studies begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 259 kr begagnad.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

The relationship between space and communication is becoming more complex. Mediatisation blurs the boundaries between different spaces, as well as between dimensions of space. It also leads to the re-articulation of geographical territories ? often (re)producing socio-political values and power struggles. This book departs from the assertion that the changing character of media society calls for a spatial turn in media studies. There are clear signs that such a turn is on its way. But no account has yet been formulated for the full potential of this. Gathering new analyses from leading Nordic media scholars, geographers and ethnologists, this book provides a broad view of the perspectives that emerge from the spatial turn. The chapters explore issues such as (trans)nationality, tourism, urban culture, interactive media, and the networking of domestic space. Together, they map out what might become a new sub-field within media and cultural studies: the geography of communication.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 259 kr
 Letar efter nypriser..