🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780321643377 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Ernest Adams |
Publiceringsår | 2009-09-29 |
Förlag | NEW RIDERS PUBLISHING |
Antal sidor | 675 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2009-09-29
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Boken Fundamentals of Game Design 2nd Edition släpptes år 2009 och är skriven av Ernest Adams.
Den består av 675 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget NEW RIDERS PUBLISHING.
Köp Fundamentals of Game Design 2nd Edition begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 384 kr begagnad.
To create a great video game, you must start with a solid game design: A well-designed game is easier to build, more entertaining, and has a better chance of succeeding in the marketplace. Here to teach you the essential skills of player-centric game design is one of the industrys leading authorities, who offers a first-hand look into the process, from initial concept to final tuning.Now in its second edition, this updated classic reference by Ernest Adams offers a complete and practical approach to game design, and includes material on concept development, gameplay design, core mechanics, user interfaces, storytelling, and balancing. In an easy-to-follow approach, Adams analyzes the specific design challenges of all the major game genres and shows you how to apply the principles of game design to each one. Youll learn how to:Define the challenges and actions at the heart of the gameplay. Write a high-concept document, a treatment, and a full design script. Understand the essentials of user interface design and how to define a games look and feel. Design for a variety of input mechanisms, including the Wii controller and multi-touch iPhone. Construct a games core mechanics and flow of resources (money, points, ammunition, and more).Develop appealing stories, game characters, and worlds that players will want to visit, including persistent worlds. Work on design problems with engaging end-of-chapter exercises, design worksheets, and case studies. Make your game accessible to broader audiences such as children, adult women, people with disabilities, and casual players. Ernest Adams provides encyclopedic coverage of process and design issues for every aspect of game design, expressed as practical lessons that can be immediately applied to a design in-progress. He offers the best framework Ive seen for thinking about the relationships between core mechanics, gameplay, and playerone that Ive found useful for both teaching and research. Michael Mateas, University of California at Santa Cruz, co-creator of Faade
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!