🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Event Studies
ISBN9780080969534
Upplaga2
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareStephen J Page, Donald Getz
Publiceringsår2016-02-23
FörlagRoutledge
Antal sidor514
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2016-02-23

Event Studies

av Stephen J Page och Donald Getz

  • ISBN: 9780080969534
  • Upplaga: 2
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2016-02-23
  • Förlag: Routledge
  • Antal sidor: 514
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Johan D
    339 kr

    Ny

Om Event Studies

Boken Event Studies släpptes år 2016 och är skriven av Stephen J Page och Donald Getz.

Den består av 514 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Routledge.

Köp Event Studies begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 339 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Event Studies is the only book devoted to developing knowledge and theory about planned events. It focuses on event planning and management, outcomes, the experience of events and the meanings attached to them, the dynamic processes shaping events and why people attend them. This title draws from a large number of foundation disciplines and closely related professional fields, to foster interdisciplinary theory focused on planned events. It brings together important discourses on events including event management, event tourism, and the study of events within various disciplines that are able to shed light on the roles, importance and impacts of events in society and culture. New to this edition: New sections on social and intangible influences, consumer psychology and legal environment, planning and policy framework to reflect recent developments in the field Extended coverage of philosophy and research methods and how they can best be used in event studies; social media as a marketing tool; and the class and cultural influences of events New and additional case studies throughout the book from a wide range of international events Companion website to include PowerPoint slides and updated Instructor's Manual including suggested lecture outlines and sequence, quizzes per chapter and essay questions.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 339 kr
 Letar efter nypriser..