🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och identitet i vår visuella kultur
ISBN9789189063693
Upplaga12
FormatFlexband
FörfattareBo Bergström
Publiceringsår2021-04-06
FörlagCarlsson Bokförlag AB
Antal sidor272
SpråkSvenska

Flexband • 2021-04-06

Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och identitet i vår visuella kultur

av Bo Bergström

  • ISBN: 9789189063693
  • Upplaga: 12
  • Format: Flexband
  • Publiceringsår: 2021-04-06
  • Förlag: Carlsson Bokförlag AB
  • Antal sidor: 272
  • Språk: Svenska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och identitet i vår visuella kultur

Boken Effektiv visuell kommunikation : om nyheter, reklam, information och identitet i vår visuella kultur släpptes år 2021 och är skriven av Bo Bergström.

Den består av 272 sidor och är skriven på svenska. Boken är utgiven av förlaget Carlsson Bokförlag AB.

Köp den ny för 387 kr hos Ordochbok.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Tolfte och senaste upplaganEn värld utan bilder, filmer, texter, former och färger är svårt att tänka sig. Lika svårt är det att bortse från de budskap dessa förmedlar. Denna fack- och kursbok, Effektiv visuell kommunikation, ger en övergripande bild av den visuella världen för de professionella kommunikatörerna och studenterna väg in i den. Oavsett om branscherna är nyhetsförmedling, reklam eller information.Men boken tydliggör även effekten av de kommunikativa satsningarna. Ofta blir artikeln läst och affischen styr rakt in i hjärtat - men inte alltid. Vad avgör? Femton kapitel förklarar detta med hjälp av teori, tillämpning, exempel och framför allt inspiration.Författare är Bo Bergström, föreläsare, utbildare och creative director. Han har skrivit elva böcker om olika aspekter på visuell kommunikation. En av dem är utgiven på engelska samt översatt till nio andra språk världen över. Hans samlade bokutgivning uppgår till drygt 225 000 exemplar. Bergström har lång erfarenhet från utbildningar vid universitet och högskolor samt vid olika skolor specialinriktade på visuell kommunikation. Han är rikt prisbelönt, bland annat Guldäggsvinnare. Han är fil kand i konst, litteratur, pedagogik och ledamot i Bild och Ord Akademin samt juryledamot i Svenska Designpriset.---------------------------------Denna fackbok är en fröjd att läsa Anders Carlsson"Finns inte dess like i Sverige" Staffan Löwstedt"Fantastisk bok av uppskattad föreläsare" Tamara LandiaEtt essentiellt uppslagsverk för det universella visuella språket" Philip Ahlqvist"Aktuella uppdateringar klargör den visuella kulturens förändringar över tid" Tommie Nyström"Ett måste för alla som jobbar med ord eller bild eller både ock" Ylva Björnström

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Ny 387 kr