🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Digital Media and Society
ISBN9781473925014
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareSimon Lindgren
Publiceringsår2017-06-05
FörlagSAGE Publications Ltd
Antal sidor328
SpråkEngelska

Häftad • 2017-06-05

Digital Media and Society

av Simon Lindgren

  • ISBN: 9781473925014
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2017-06-05
  • Förlag: SAGE Publications Ltd
  • Antal sidor: 328
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Erika E
    309 kr

    Bra skick

Om Digital Media and Society

Boken Digital Media and Society släpptes år 2017 och är skriven av Simon Lindgren.

Den består av 328 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget SAGE Publications Ltd.

Köp Digital Media and Society begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

What can flame-throwing squirrels tell us about human emotion? Can social media empower political activism? How has the internet changed the way we form our identities? Do algorithms have a social role?What is digital society?In the early 21st century, digital media and the social have become irreversibly intertwined. In this cutting-edge introduction, author Simon Lindgren explores what it means to live in a digital society. Neatly divided into three sections, Digital Media and Society expertly leads students through:Theories: from social media and cyber-optimism, to online social interaction and social changeTopics: from emotion, participation and the public sphere, to the impact of data, software and mobile technologyTools: from digital ethnography, social network analysis and text-mining, to guidance on digital ethics and mixing methodsWith succinct explanations of key concepts and theories, practical exercises to aid understanding and application, and suggested further reading sections to guide students through the literature and enhance their own research, this is a must-have resource for all students of the digital society.Digital Media and Society is essential reading for undergraduate and postgraduate courses exploring digital media, social media, media and society, media sociology, and the Internet.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 309 kr