🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9780321643391 |
Upplaga | 2 |
Format | Häftad (Paperback) |
Författare | Dan Saffer |
Publiceringsår | 2009-09-02 |
Förlag | NEW RIDERS PUBLISHING |
Antal sidor | 223 |
Språk | Engelska |
Häftad (Paperback) • 2009-09-02
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.
Ny
Boken Designing for Interaction: Creating Smart Applications and Clever Devices 2nd Edition släpptes år 2009 och är skriven av Dan Saffer.
Den består av 223 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget NEW RIDERS PUBLISHING.
Köp Designing for Interaction: Creating Smart Applications and Clever Devices 2nd Edition begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.
Building products and services that people interact with is the big challenge of the 21st century. Dan Saffer has done an amazing job synthesizing the chaos into an understandable, ordered reference that is a bookshelf must-have for anyone thinking of creating new designs." - Jared Spool, CEO of User Interface Engineering Interaction design is all around us. If you've ever wondered why your mobile phone looks pretty but doesn't work well, you've confronted bad interaction design. But if you've ever marveled at the joy of using an iPhone, shared your photos on Flickr, used an ATM machine, recorded a television show on TiVo, or ordered a movie off Netflix, you've encountered good interaction design: products that work as well as they look. Interaction design is the new field that defines how our interactive products behave. Between the technology that powers our devices and the visual and industrial design that creates the products' aesthetics lies the practice that figures out how to make our products useful, usable, and desirable. This thought-provoking new edition of Designing for Interaction offers the perspective of one of the most respected experts in the field, Dan Saffer. This book will help you learn to create a design strategy that differentiates your product from the competition use design research to uncover people's behaviors, motivations, and goals in order to design for them employ brainstorming best practices to create innovativenew products and solutions understand the process and methods used to define product behaviorIt also offers interviews and case studies from industry leaders on prototyping, designing in an Agile environment, service design, ubicomp, robots, and more.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!