đŸ„ł VĂ€lkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

LĂ€s mer
Customer Experience Management
ISBN9780471237747
Upplaga1
FormatInbunden (Hardback)
FörfattareBernd H Schmitt
PubliceringsÄr2003-02-01
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor256
SprÄkEngelska

Inbunden (Hardback) ‱ 2003-02-01

Customer Experience Management

av Bernd H Schmitt

  • ISBN: 9780471237747
  • Upplaga: 1
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • PubliceringsĂ„r: 2003-02-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 256
  • SprĂ„k: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Ej tillgÀnglig

Eller begagnad frÄn 1 sÀljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa sÀljare. VÀlj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Emanuel O
    209 kr

    Bra skick

Om Customer Experience Management

Boken Customer Experience Management slÀpptes Är 2003 och Àr skriven av Bernd H Schmitt.

Den bestÄr av 256 sidor och Àr skriven pÄ engelska. Boken Àr utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Köp Customer Experience Management begagnad frÄn en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta nÄgot pris pÄ vad den kostar ny, men den kostar bara 209 kr begagnad.

Kurslitteratur som sÀljs pÄ BegagnadKurslittretur.se Àr begagnad och dÀrför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande Àr aktiva. NÀr ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, frÄga dÄ om detta.

In Customer Experience Management, renowned consultant and marketing thinker Bernd Schmitt follows up on his groundbreaking book Experiential Marketing by introducing a new and visionary approach to marketing called customer experience management (CEM). In this book, Schmitt demonstrates how to put his CEM framework to work in any organization to spur growth, increase revenues, and transform the image of your company and its brands. From retail buying to telephone orders, from marketing communications to online shopping, every customer touch-point offers companies an opportunity to maximize the customer experience and establish a bond that will never be broken. Customer Experience Management introduces the five-step CEM process, a comprehensive tool for connecting with customers at every touch-point. This revolutionary marketing guide provides cases of successful CEM implementations in a wide variety of consumer and B2B industries, including pharmaceuticals, electronics, beauty and cosmetics, telecommunications, beverages, financial services, and even the nonprofit sector. A must-read for senior executives, marketing managers, and anyone who wants to drive growth, increase income, and spur organizational change, Customer Experience Management demonstrates the power of collecting truly relevant customer information, developing and implementing winning strategies, and measuring their results.

SÄ hÀr köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu nÀr du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgÀnglig sÄ trycker du pÄ den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med sÀljarna.

2) Acceptera & betala

SÀljaren skickar en köpesförfrÄgan till dig som du enkelt accepterar. SÀljaren fÄr din adress för att skicka boken och du fÄr instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sÀlj vidare

NÀr du Àr fÀrdig med din kurs sÄ Àr nÀsta rimliga steg att du sÀljer boken till nÀsta Ärs kull.

Det Àr helt gratis att sÀlja en bok pÄ BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 209 kr