🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Culture in Networks
ISBN9780745687179
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattarePaul McLean
Publiceringsår2016-10-14
FörlagPolity Press
Antal sidor264
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 2016-10-14

Culture in Networks

av Paul McLean

  • ISBN: 9780745687179
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 2016-10-14
  • Förlag: Polity Press
  • Antal sidor: 264
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Stefan B
    309 kr

    Bra skick

Om Culture in Networks

Boken Culture in Networks släpptes år 2016 och är skriven av Paul McLean.

Den består av 264 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Polity Press.

Köp Culture in Networks begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 309 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Today, interest in networks is growing by leaps and bounds, in both scientific discourse and popular culture. Networks are thought to be everywhere from the architecture of our brains to global transportation systems. And networks are especially ubiquitous in the social world: they provide us with social support, account for the emergence of new trends and markets, and foster social protest, among other functions. Besides, who among us is not familiar with Facebook, Twitter, or, for that matter, World of Warcraft, among the myriad emerging forms of network-based virtual social interaction? It is common to think of networks simply in structural terms the architecture of connections among objects, or the circuitry of a system. But social networks in particular are thoroughly interwoven with cultural things, in the form of tastes, norms, cultural products, styles of communication, and much more. What exactly flows through the circuitry of social networks? How are people's identities and cultural practices shaped by network structures?And, conversely, how do people's identities, their beliefs about the social world, and the kinds of messages they send affect the network structures they create? This book is designed to help readers think about how and when culture and social networks systematically penetrate one another, helping to shape each other in significant ways.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 309 kr