🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Corporate Identity Design
ISBN9780471289470
Upplaga1
FormatHäftad (Paperback / softback)
FörfattareVeronica Napoles
Publiceringsår1987-11-01
FörlagJohn Wiley & Sons Inc
Antal sidor144
SpråkEngelska

Häftad (Paperback / softback) • 1987-11-01

Corporate Identity Design

av Veronica Napoles

  • ISBN: 9780471289470
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Publiceringsår: 1987-11-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc
  • Antal sidor: 144
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Corporate Identity Design

Boken Corporate Identity Design släpptes år 1987 och är skriven av Veronica Napoles.

Den består av 144 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley & Sons Inc.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

In a market cluttered with big and small companies competing for the consumer’s attention, public image becomes more critical than ever to the success of any business. Veronica Napoles’s Corporate Identity Design provides a practical tool for designing and implementing a successful, comprehensive corporate identity program. It is an invaluable resource, since fashioning a powerful and accessible identity is a company’s best bet for capturing the attention of consumers. Napoles explains the difference between corporate image—how a company is actually perceived by the public—and identity—how it wants to be perceived—and shows how to close the gap between the two. In doing so, she goes beyond previous books on the subject and anticipates the needs of consumers by incorporating elements of behavioral psychology into the design process. Corporate Identity Design is not merely a picture book or an anthology of symbols, but a comprehensive, detailed examination of all factors that lead to the choice and refinement of a corporate identity. Napoles’s concise, step-by-step overview looks at all phases of the corporate identity design process, including:*recognizing the need for corporate identity adjustment*selecting a basic symbol category from which to choose*deciding on and refining a chosen symbol*implementing a careful, intelligent program for phasing in the new corporate identity and ensuring its acceptance by the public.The book includes dozens of helpful illustrations, a sample design proposal, questionnnaires, design briefs, and a color chart. In addition, Napoles provides guidelines for changing a company name, including information on basic name categories and the categories and the creative process for developing and evaluating names. These and other features make Corporate Identity Design the definitive work for establishing quick and accurate image/identity relationships in the mind of the public. Design students and professionals, public relations and communications officers, and top-level management personnel will all find Corporate Identity Design a continuing resource for ideas, information, and inspiration.  

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Letar efter nypriser..