🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Consumer Behaviour : a nordic perspecitve
ISBN9789144055770
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattareKarin M Ekström
Publiceringsår2010-07-16
FörlagStudentlitteratur
Antal sidor617
SpråkEngelska

Häftad • 2010-07-16

Consumer Behaviour : a nordic perspecitve

av Karin M Ekström

  • ISBN: 9789144055770
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2010-07-16
  • Förlag: Studentlitteratur
  • Antal sidor: 617
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Maiju R
    459 kr

    Ny

Om Consumer Behaviour : a nordic perspecitve

Boken Consumer Behaviour : a nordic perspecitve släpptes år 2010 och är skriven av Karin M Ekström.

Den består av 617 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Studentlitteratur.

Köp Consumer Behaviour : a nordic perspecitve begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 459 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

This is the first Nordic textbook on Consumer Behaviour. The aims of the book are to describe and explain consumer behaviour in general and stimulate reflection on Nordic consumer behaviour in particular. The book is unique in that it includes contributions from key researchers in the Nordic countries representing a variety of disciplines. The different perspectives, theories and methods that are used in the various disciplines contribute to a better and more comprehensive understanding of the diverse dimensions of consumption. This textbook emphasises the Nordic perspective by including examples from the Nordic countries. The literature review is international, however, and refers to the most central literature on the topic. Although the textbook is mainly aimed at undergraduate and graduate students at universities in the Nordic countries, it will also be of interest to researchers, companies and organisations in the private and public sectors, government agencies and consumer protection agencies.The book consists of 30 chapters and is divided into four parts. In the first part of the book, the focus is on consu-mers and consumption in society. Part two deals with consumers as individuals. In part three, the focus is on consumers in the sociocultural context in which consumption is constructed. Part four deals with consumers and communication.- - -The book covers a wide range of topics in consumption studies and offers an interesting overview of the Nordic research in this highly actual research field.Jukka Gronow, professor, Departement of sociology, Uppsala University- - -The great majority of existing textbooks in consumer behaviour is, dominated by a rather narrow, American business focused view. Professor Karin Ekström in collaboration with multiple Nordic research has succeeded in bringing forth an eye-opening book changing this biased and narrow view. The book is very likely to influence the teaching of con-sumer behavior, but should be very beneficial for others such as managers, researchers and consumer politicians, and is highly recommendable.Kjell Grønhaug, professor, Department of Strategy and Management, Norges Handelshøyskole- - -Consumer behaviour can be understood only if we apply a profound consumer perspective on the issue. A number of Nordic researchers on consumer behaviour have done just that over the years. This I the reason why Karin Ekströms book on consumer behaviour with contribution by a number of Nordic researchers, is highly relevant for everybody interested in understanding consumers. Solveig R. Wikström, professor emerita, Business Strategy and Consumption, Stockholm University

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 459 kr
 Letar efter nypriser..