🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Business Coaching
ISBN9781841127415
Upplaga1
FormatHäftad
FörfattarePeter J A Shaw, Robin Linnecar
Publiceringsår2007-08-31
FörlagJohn Wiley And Sons Ltd
Antal sidor256
SpråkEngelska

Häftad • 2007-08-31

Business Coaching

av Peter J A Shaw och Robin Linnecar

  • ISBN: 9781841127415
  • Upplaga: 1
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2007-08-31
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Antal sidor: 256
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Business Coaching

Boken Business Coaching släpptes år 2007 och är skriven av Peter J A Shaw och Robin Linnecar.

Den består av 256 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget John Wiley And Sons Ltd.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

The aim of this book is primarily to enable those wanting to invest in coaching to be able to do so in the most effective way whether they are doing this as an organisation or as an individual. It illustrates the impact coaching can have and identifies changes in leadership and management demands and expectations. We consider what a coachee gets out of coaching, different formats for coaching and its potential value at Board level, including for the Chief Executive Officer, and for other individuals or groups such as new recruits or those who have just been promoted. We look at the difference between coaching and mentoring and the potential benefits that both can have, especially in combination. We look at how coaching programmes can be introduced effectively and how a leader might introduce coaching in their organisation. We address the international dimension with many organisations looking to ensure that leadership is based on similar values throughout its global reach. This book is unashamedly about business coaching. Quality coaching engagement will impact into an individual's wider life priorities and use of time and energy.But the effective delivery of business priorities has to be at the basis of introducing business coaching. Chapter headings: * Effective Engagement * The Impact Coaching Can Have * Coaching in Context: Changes in Leadership and Management Demands and Expectations * What Makes a Good Coach * What a Coachee Gets Out of Engaging with Coaching * Different Formats for Coaching * Coaching and the Chief Executive * Different Focuses of Individual Coaching * The Difference Between Coaching and Mentoring * Meeting Business Priorities * Introducing Coaching Programmes in a Whole Organisation * Running Coaching in Your Organisation * The International Dimension

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok