🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)
Läs merISBN | 9781941222102 |
Upplaga | 1 |
Format | Häftad |
Författare | Josh Smith, Jonathan Penn |
Publiceringsår | 2014-09-30 |
Förlag | Pagina Förlags AB |
Antal sidor | 200 |
Språk | Engelska |
Häftad • 2014-09-30
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Ej tillgänglig
Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.
Boken Build iOS Games with Sprite Kit släpptes år 2014 och är skriven av Josh Smith och Jonathan Penn.
Den består av 200 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pagina Förlags AB.
Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.Take your game ideas from paper to pixels using Sprite Kit, Apple's 2D game development engine. Build two exciting games using Sprite Kit and learn real-world, workshop-tested insights about game design, including cognitive complexity, paper prototyping, and levels of fun. You'll learn how to implement sophisticated game features such as obstacles and weapons, power-ups and variable difficulty, physics, sound, special effects, and both single- and two-finger control. In no time, you'll be building your own thrilling iOS games. Power up your inner game developer and start building incredible games with Sprite Kit. This book will teach you everything you need to know about Apple's 2D game engine. If you have some programming experience but you're new to game development, you'll hit the ground running, no complex tools required--just the Sprite Kit SDK. You'll start out fast by building a single-finger infinite runner game, where the goal is to stay alive as long as possible and rack up points. You'll explore the Sprite Kit template, actions, and particle editor and watch your game take shape with an armed player ship, asteroids and enemy ships, explosions, power-ups, and variable difficulty. Then you'll stitch the game together with cutscenes, menus, and scoring. Next, you'll build a classic pinball game with all the fun and physics of the real thing. You'll discover the powerful Sprite Kit physics engine and enhance your game with gravity, friction, ricochets, and spin physics, as well as sound effects, bonus scoring, and special effects. Plus, this game features two-finger control. Dust off those game ideas you've been tucking away and let your imagination bring them to life. This book will show you how. What You Need: You need a computer running Mac OS X Mavericks and Xcode 5.
Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.
Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.
När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.
Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!