🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Tourism and Entrepreneurship
ISBN9780750686358
FormatHäftad (Paperback)
FörfattareStephen J Page
Publiceringsår2009-05-19
Antal sidor480
SpråkEngelska

Häftad (Paperback) • 2009-05-19

Tourism and Entrepreneurship

av Stephen J Page

  • ISBN: 9780750686358
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Publiceringsår: 2009-05-19
  • Antal sidor: 480
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Bevaka denna bok

Få ett meddelande när denna bok säljes begagnad igen.

Om Tourism and Entrepreneurship

Boken Tourism and Entrepreneurship släpptes år 2009 och är skriven av Stephen J Page.

Den består av 480 sidor och är skriven på engelska.

Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Tourism and Entrepreneurship: International Perspectives provides an innovative, interdisciplinary approach. This book takes, as its central theme, the role of entrepreneurship in the context of regional, local and national tourism development. By engaging with top academics in both tourism and entrepreneurship, this book delivers a cohesive, interdisciplinary examination of the most recent developments in both tourism and entrepreneurship. Several key themes are explored and articulated through the following concepts and issues: tourism, innovation and entrepreneurship; the role and nature of individual and collective entrepreneurship in different contexts; the role of tourism in responding to development opportunities created by global forces and, finally, issues associated with tourism strategies and policies. Divided into four parts, the book reflects on the most relevant areas of tourism entrepreneurship:understanding the conceptual basis of tourism entrepreneurshipcreative use of entrepreneurship and processes of social innovationtourism entrepreneurship mediating the global-local dividesectoral strategies and policy issues of tourism entrepreneurship.Tourism and Entrepreneurship: International Perspectives also:explains the impact of tourism entrepreneurship on places and overall regional and destination developmentexamines the role of the public sector in facilitating the need for sustainable tourism developmentexamines the effects and implications of funding schemes and support programmestakes the owner, manager and entrepreneur as the starting point of analysis to explore specific issuesallows practitioners and policy-makers to explore practical applications and best practice of theory through a diverse range of international case studiescontributed to by an international team of leading scholars in tourism and entrepreneurshipThis book is a unique combination of theory, case studies and discussion highlighting the importance of entrepreneurial tourism activity for economic success. It is essential reading for students and researchers in both tourism and entrepreneurship.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

 Inga priser hittades på denna bok