🥳 Välkommen till BegagnadKurslitteratur.se (🌟Nya begagnadeskolböcker.se)

Läs mer
Principles of Marketing
ISBN9781292269566
Upplaga8
FormatHäftad
FörfattarePhil T Kotler
Publiceringsår2019-11-14
FörlagPearson Education
Antal sidor720
SpråkEngelska

Häftad • 2019-11-14

Principles of Marketing

av Phil T Kotler

  • ISBN: 9781292269566
  • Upplaga: 8
  • Format: Häftad
  • Publiceringsår: 2019-11-14
  • Förlag: Pearson Education
  • Antal sidor: 720
  • Språk: Engelska

Köp denna bok ny

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Ej tillgänglig

Eller begagnad från 1 säljare

Denna bok finns att köpa begagnad av dessa säljare. Välj en eller flera för att skicka ett meddelande till dem om att du vill köpa boken. Priser alltid inkl. frakt.

  • Filip L
    500 kr

    Ny

Om Principles of Marketing

Boken Principles of Marketing släpptes år 2019 och är skriven av Phil T Kotler.

Den består av 720 sidor och är skriven på engelska. Boken är utgiven av förlaget Pearson Education.

Köp Principles of Marketing begagnad från en av 1 studenter hos oss och spara pengar. Vi kunde inte hitta något pris på vad den kostar ny, men den kostar bara 500 kr begagnad.

Kurslitteratur som säljs på BegagnadKurslittretur.se är begagnad och därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva. När ni kontaktar en annonsör om att köpa en bok, fråga då om detta.

Create market value through innovative customer connections and engagement Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. admirably covers a wide range of theoretical concepts and practical issues and accurately reflects the fast-moving pace of marketing in the modern world - examining traditional aspects of marketing and blending them with modern and future concepts. The authors of this European Edition present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework, to help you understand how to create value and build customer relationships. In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it is more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing, 8th European Edition, helps you master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. New to this edition Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 8th Edition is packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities. New coverage and fresh examples throughout the text addressing the latest developments in customer engagement tools, practices and developments including real time research and customer co-creation product development Updated coverage of emergent online, mobile and social media technologies including real-time listening and social selling Improved learning design with chapter-opening stories, clear learning outcomes and explanatory author comments on major chapter sections New end-of-chapter case studies and video cases to apply learning to actual companies. Increased coverage of sustainable marketing and global marketing This is a key text for both undergraduate and postgraduate marketing programmes. Philip Kotler is S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University. Gary Armstrong is Crist W. Blackwell Distinguished Professor Emeritus of Undergraduate Education in the Kenan-Flagler Business School at the University of North Carolina at Chapel Hill. Lloyd C. Harris is Head of the Marketing Department and Professor of Marketing at Birmingham Business School, University of Birmingham. His research has been widely disseminated via a range of marketing, strategy, retailing and general management journals. Hongwei He is Professor of Marketing at Alliance Manchester Business School, University of Manchester, and as Associate Editor for Journal of Business Research. Pearson, the world's learning company.

Så här köper du böcker

1) Skicka köpesförslag

Nu när du vet att du vill köpa denna bok begagnad, och den finns tillgänglig så trycker du på den gröna knappen under annonserna för att komma i kontakt med säljarna.

2) Acceptera & betala

Säljaren skickar en köpesförfrågan till dig som du enkelt accepterar. Säljaren får din adress för att skicka boken och du får instruktioner om hur du ska Swisha.

3) Mottag boken & sälj vidare

När du är färdig med din kurs så är nästa rimliga steg att du säljer boken till nästa års kull.

Det är helt gratis att sälja en bok på BegagnadKurslitteratur.se!

Begagnad 500 kr